همه جور گربه تو پناهگاه هست!

شما می توانین گربه ای را که دوست دارین در یک پناهگاه، از بچه گربه تا بالغ و مسن، مو کوتاه و مو بلند، در هر اندازه و رنگی پیدا کنین. اما اگر به دنبال یک نژاد خاص مانند سیامی هستین باید جای دیگه ای دنبالش بگردین.

 گربه ها دوست خوبی برای سگ شما میشن

اگر یک گربه دیگر یا یک سگ دوست داشتنی داشته باشین، با آوردن گربه از پناهگاه به خانه، می تونه باعث کاهش احساس تنهایی برای حیوون خونگی دیگتون در طول روز بشه. البته، شما باید به این نکته توجه داشته باشین که سگ و یا اگر گربه دارین، بایستی که گربه های جدید و فعلی با هم کنار بیان و باهم ارتباط برقرار کرده و در کنار هم احساس راحتی کنن.

گربه ها برای آپارتمان نشینان مناسب هستن

اگر شما در یک آپارتمان یا فضای کوچک زندگی می کنین، یک گربه می تونه یک همدم عالی باشه، زیرا گربه ها نیازی به تعداد زیادی اتاق یا پیاده روی روزانه مثل یک سگ ندارن. گربه ها به طور کلی نگهداری کمتری نیاز دارن و اگر شما براشون اسباب بازی (مثل توپ یا اسباب بازی های آغشته به کت نیپ) فراهم کنین، آنها میتونن همخونه ای شگفت انگیزی براتون باشن.

 گربه ها همدم مناسب سالمندان

گربه های بالغ، گربه های آرام تری هستن که میتونن همراهان دوست داشتنی برای افراد مسن باشن. مراقبت از آنها راحته و شما می تونین گربه ای در پناهگاه پیدا کنین که با شیوه زندگیتون مطابقت داشته باشه.

 گربه ها موجوداتی مستقل، دوست داشتنی و مهربون

گربه ها موجودات مستقلی هستن. گربه ها به اندازه سگ ها نیاز به توجه ندارن .افرادی که در طول روز خانه نیستند هم میتونن گربه ای رو به سرپرستی قبول کنن.

گربه ها میتونن بدون صاحبشون در کل روز تنها بمونن. البته توجه کنید که گربه ها عاشق خوابیدن در تمامی ساعات روز هستن. وقتی شب به خانه برمیگردین، گربتون دوست داره زمان کمی رو باه هم بازی و اختلاط کنید!!


راهنمای حیوانات خانگی گربه ,دوست ,پناهگاه ,میتونن ,هستن ,بازی ,دوست داشتنی ,اسباب بازی ,پیدا کنین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت طلا بروز مبدل ونک الکترونیک ایرانیان سمیرم مادر هک مگا فیلم طراحی وب سایت کالای ارزان وبلاگ وکیل